zaterdag 18 april 2020

Na de paasvakantie

Beste ouders en leerlingen, 

Zoals we reeds vreesden, mogen de lessen nog niet hervat worden na de paasvakantie....

Voor de eerste weken na de paasvakantie heb ik een lessenrooster gemaakt voor alle leerlingen. Deze lessen en taken zijn verplichte taken. Nieuwe leerstof komt ook aan bod. Bij nieuwe leerstof horen steeds instructiefilmpjes of kan je gebruik maken van je rekenwijzer. 

Eens de lessen terug starten herhalen we deze leerstof in de klas.

Ik wil nog even meegeven dat ik echter begrijp dat de komende 2 weken een hele grote inspanning vragen... zowel van jullie als ouder als van jullie zoon / dochter. Hopelijk lukt het jullie om dit samen tot een goed einde te brengen. 

Tijdens de schooldagen ben ik steeds bereikbaar via mail / sms om vragen te beantwoorden. Dit telkens van 9 - 12u / 14 - 16u.

Hopelijk mogen we na 3 mei terug aan de slag, want ik mis jullie 😥

Meester Maarten

Geen opmerkingen:

Een reactie posten